Flyttetilbud Roskilde – Få 3 Gratis Tilbud

Brug for et flyttefirma i Roskilde? Indhent nemt og hurtigt op til 3 tilbud fra lokale flyttefirmaer.

 

Få 3 Flyttetilbud – Gratis og uforpligtende

Nemt – Indsend din opgave online

 Find den bedste flyttemand i Roskilde

Fagexperten.dk har samlet de Bedste & Billigste Flyttefirmaer i Roskilde & Omegn.

1. BESKRIV OPGAVEN

2. OPGAVEN VERIFICERES

3. VÆLG TILBUD

1. BESKRIV OPGAVEN
2. OPGAVNE VERIFICERES
3. OPGAVEN UDSENDES

Flyttetilbud Roskilde –  Få de bedste priser her!

Har du brug for et Flyttefirma? Flyttefirma eller vognmand i Roskilde? Står du overfor en kommende flytning, og har brug for et professionelt flyttefirma eller vognmand i Roskilde & omegn, så opret din flytteopgave på Flyttetilbud Roskilde. Alt hvad du skal gøre er at sende os en kort beskrivelse af din flytteopgave, det tager kun 2 minutter. Herefter sender vi din flytteopgave i udbud blandt alle vores tilknyttede flyttefirmaer i Roskilde & omegn. Du vil indenfor max. 24 timer modtage op til 3 tilbud på din flytteopgave.

Flyttetilbud Roskilde er helt gratis og uforpligtende for dig – også selvom du vælger at takke nej til de tilbud du har modtaget fra vores flyttefirmaer.

Du finder altid de bedste priser blandt vores flyttefirmaer

Flyttetilbud Roskilde benyttes både af private og erhverv i forbindelse med flytninger. Vi løser alle opgaver i Roskilde & omegn herunder både små som store flytteopgaver også til udlandet hvis der skulle være brug for dette,  da vi har samlet et bredt udvalg af flyttefirmaer i forskellige størrelser, kompetencer samt efter geografisk beliggenhed.

Når du udfylder formularen sender vi din flytteopgave ud til alle vores profesionelle flyttefirmaer i Roskilde & omegn på samme tid, hermed sikrer vi dig hurtig respons, normalt indenfor få timer. Formularen er nem og overskuelig, og kan udfyldes på max. 2 minutter. Få allerede 3 tilbud på din flytteopgave idag!

Brug for et flyttefima til din flytning i Roskilde & omegn?

Når du skal flytte er din første tanke nok at begynde at lede efter et flyttefirma. Herefter går de fleste på nettet og begynder at søge efter flyttefirmaer som ligger i Roskilde & omegn. Herefter skal du kontakte de forskellige flyttefirmaer som alle skal have de samme informationer, og det tager ofte længere tid end man umiddelbart regner med.

Flyttetilbud Roskilde gør det faktisk både hurtigere og i langt de fleste tilfælde også billigere at benytte vores flyttefirmaer end hvis du selv skal finde et flyttefirma i Roskilde & omegn. Flyttetilbud Roskilde sørger også for at du kun bliver kontaktet af flyttefirmaer som har tid til din opgave på den ønskede dato.

Alt det og meget andet kan du læse mere om i vores guides til en god flytning.

Hvad koster et flytning? Undgå at betale for meget

For du ikke kommer til at betale for meget for en flytning, er du er nødt til at ringe til de forskellige flyttefirmaer i Roskilde & omegn, for at indhente tilbud på din flytteopgave. De fleste flyttefirmaer har ikke faste priser på en flytning, idet der kan være stor forskel på indboet´s omfang m.v.

Man finder hurtigt ud af at det ikke bare er at ringe til de forskellige flyttefirmaer i Roskilde & omegn og få en hurtig pris. Flyttemanden kan være optaget på den pågældende dato, eller på en igangværende opgave som gør de ikke har tid til at høre indgående omkring din flytteopgave.

Det kan derfor hurtigt blive til en masse brug af tid på opringninger uden resultat, og hvor der kan blive brug for at skulle ringe flere gange til samme flyttefirma før en eventuel besigtigelse af din bolig kan blive aftalt med det pågældende flyttefirma.

Billig flytning i Roskilde & omegn – med garanti!

Hvis du vil være sikker på altid at få den bedste pris og kunne sammenligne tilbud for de bedste og billigste flyttefirmaer i Roskilde & omegn skal du benytte Flyttetilbud Roskilde. Flyttetilbud Roskilde finder hurtigt og nemt de flyttefirmaer i Roskilde & omegn der kan hjælpe dig godt videre til din nye bolig. Alt hvad du skal gøre er at oprette din flytteopgave idag, så kommer flyttemanden til dig. Det er helt Gratis & Uforpligtende at bruge Flyttetilbud Roskilde.

Når du har indsendt din flytteopgave til os, går vores dygtige medarbejdere i gang med at finde de 3 bedste tilbud til dig.

Hvorfor er vores flyttetilbud billigere end alle andres?

Flyttetilbud Roskilde håndterer flere end 10.000 flytteopgaver om året, og har effektiviseret måden at arbejde med en flytteopgave. Vi hjælper alle vores dygtige og professionelle flyttefirmaer i Roskilde & omegn med et grundigt forarbejde og yder dermed en vigtig indsats for en større effektivisering af den enkelte flyttemand´s måde at arbejde på.

Istedet for flyttefirmaet bruger tid på telefonen eller at sende tilbud på flytteopgaver, laver flyttefirmaet det de er bedst til, nemlig flytning. Den tid der spares på det administrative arbejder kommer alle flytteguiden kunder til gode i form af lavere priser i flere end 85% af de opgaver Flyttetilbud Roskilde håndterer.

Vi ser ofte kunder der sparer op til 20-30% ved at benytte Flyttetilbud Roskilde istedet for at bruge den lokale flyttemand i Roskilde & omegn. Opret din flytteopgave idag på Flyttetilbud Roskilde, og få 3 billige tilbud på din flytteopgave.

Et godt råd fra Flyttetilbud Roskilde til vores kunder kan være en fleksibel flyttedato, idet det mange gange giver vores flyttefirmaer gode muligheder for at dække eventuelle ”huller” i kalenderen. På de mest almindelige flyttedatoer, henholdsvis midt ell. sidst måneden, kan der være lidt mindre at spare. Derfor bør du altid være ude i god tid med at indhente tilbud på din flytteopgave.

Professionel flytning i Roskilde & omegn – Gør-det-selv

Der er stadig mange danskere som selv vælger at stå for flytningen. Idag kan du leje en mindre varebil for relativt små penge. Herefter bliver både familie og venner inviteret til at hjælpe dig med flytningen. Alt hvad det kræver er ”god arbejdsmoral” og stærk fysik.

Men vælger man gør-det-selv kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis uheldet sker undervejs. Hvis noget går istykker under selve flytningen eller kører man galt, er der INGEN forsikring der dækker for eventuelle skader.

Vælger man derimod et professionelt flyttefirma på Flyttetilbud Roskilde er hele dit indbo dækket af flyttefirmaet´s forsikring. Flyttetilbud Roskilde samarbejder kun med flyttefirmaer der kan give dig den bedste rådgivning og service, så du kan være tryg fra start til slut. Flyttetilbud Roskilde benytter kun autoriserede flyttefirmaer og vognmænd i Roskilde & omegn.

Flytning – Hvordan gør jeg?

Når du har modtaget 3 flyttetilbud og valgt det tilbud du ønsker at gå videre med, anbefaler vi at få det pågældende flyttefirma til at rådgive dig omkring er de praktiske ting omkring selve flytningen. Flyttefirmaet kan ofte hjælpe med flyttekasser, pakkevejledning samt gode tips til hvordan møbler, tæpper & malerier skal pakkes. Dermed bliver du hurtigt klar til en god og tryg flytning.

Flytning & budget

Når de praktiske detaljer er helt på plads, er det næste ”skridt” at tage stilling til prisen på flytning. Her har du mulighed for at sammenligne de 3 tilbud på flytning, som du har modtaget fraflytteguiden. Tilbuddene giver dig et fint overblik over hvor meget din flytning kommer til at koste.

Du skal først sikre dig at der er givet tilbud på de samme ting, herunder et estimeret timeforbrug, læsning, kørsel og i nogle tilfælde nedpakning & emballage. Herefter kan der være ting som gør det ene tilbud bedre end det andet, idet alle vores flyttefirmaer i Roskilde & omegn gerne vil give dig den bedste service skræddersyet efter dine behov.

Har du valgt en løsning hvor flyttefirmaet opbevarer dit indbo, bør du altid sikre dig muligheden for at kunne hente eventuelle genstande du måtte have brug for undervejs.

Flyttekasser er ikke bare flyttekasser

De fleste af Flyttetilbud Roskilde flyttefirmaer tilbyder udlån af flyttekasser efter nærmere aftale. Dermed undgår du at skulle ud og købe dem og fragte dem hjem fra byggemarkedet. Når du låner flyttekasser fra flyttefirmaet kan du også være sikker på kvaliteten er iorden og har de rigtige størrelser. Størrelsen på flyttekassen har betydning for den måde flyttefirmaet pakker flyttebilen på og kan have indflydelse på prisen.

Du kan altid lave aftaler med flytteguiden flyttefirmaer i Roskilde & omegn omkring afhentning af flyttekasser når du har fået tømt dem efter udpakning. Dermed slipper du for opbevaring som kan være pladskrævende og irreterende i længden at se på.

Husk altid at følge den rigtige anvisning omkring  hvordan flyttekassen skal samles, for dermed at undgå flyttekassen bliver ustabil eller bunden giver efter når flyttemanden løfter kassen.

Materialer til emballage & indpakning

Selvfølgelig kan du bruge gamle aviser til at pakke om dine ting. Du skal bare være opmærksom på, at de smitter af og oftest kræver, at du vasker alt af, når du kommer frem. Samtidig kan du godt blive lidt beskidt under pakningen. Men de er gratis og beskytter lige så godt som andre løsninger.

Vil du slippe for ekstra afvaskning og tilsmudsning, kan det dog være en god ide at købe særligt indpakningsmateriale hos en kontorforsyning. Her kan du få noget særligt hvidt eller gråt indpakningspapir, der beskytter optimalt og som ikke smitter af.

Det er også muligt at købe indpakningsprodukter i plast eller den særlige bobleplast, der både beskytter og holder tingene samlet. Husk også en god og kraftig tape. Priserne er ikke vanvittig høje og du får rigtig mange indpakningsmaterialer for 1000 til 2000 kroner – penge du nemt kan spare i både tid og ødelagte genstande.

Til at fylde flyttekasserne helt op med, kan det være en god ide at købe en pose med kassefyld enten i form af polystyrenfyld i søjle- eller chips-form. Det gør flyttekasserne mere stabile og forhindrer at tingene i kassen kan forskubbe sig under transporten. En kæmpepose med nok til hele flytningen, koster omkring 3-400 kroner.

Husk også at afsætte penge til rengøring

I forbindelse med flytningen kommer du sikkert også til at skulle bruge ekstraordinært mange rengøringsmidler, klude med videre. Sørg for at afsætte en sum penge til det, selv om det nok ender med at blive en af de mindre poster på flyttebudgettet.

Hvordan med afleveringen af din nuværende bolig

Bor du til leje, skal du sandsynligvis aflevere lejligheden rengjort og eventuelt mymalet. Igen skal du huske at afsætte penge til dette. I den forbindelse er det vigtigt at overveje, hvorvidt det kan betale sig at gøre det selv eller hyre et rengøringsfirma og en maler til opgaven. Resultatet bliver bestemt væsentligt bedre og du slipper for at skulle bruge tid til at gøre rent og male til allersidst.

Især hvis du skal flytte rigtig langt væk fra din nuværende bopæl, kan det nemt blive besværligt, da du så enten er nødt til at få overstået rengøring og maling, inden du har fået flyttet alt ud af boligen eller blive en ekstra dag eller komme tilbage og gøre det, efter flyttelæsset er hentet.

Pengene til håndværkerne kan eventuelt findes i det højere indskud, som du forhåbentligt får tilbage, hvis du selv har stået for maling og rengøring.

Før du går i gang med at pakke

Før du begynder at pakke, er det vigtigt at få et overblik over, hvad der rent faktisk skal flyttes med og hvad der eventuelt skal smides ud, afleveres til genbrug, gives væk eller sælges på et raskt lille flytteloppemarked.

Igen er det vigtigt, at få begyndt i god tid, så der kan blive tid til en ordentlig oprydning, sortering og bortskaffelse af de effekter, du vælger ikke at tage mig dig til den nye adresse.

Det kan også være, du støder på ting, du har haft lånt og har glemt at levere tilbage. I så flad er det et godt tidspunkt at få det gjort på, inden du rykker teltpælene op.

Pak det ned nu, du ikke får brug for lige med det samme

Har du loft, kælder, garage eller andre gemmer, så gå dem igennem og sorter ud i effekterne med hård hånd. Har du ikke haft brugt tingene inden for de seneste par år, kommer du næppe til at bruge dem igen.

Gennemgå din beholdning af værktøj, køkkenredskaber og andre redskaber og pak det ned med det samme, som du ikke får brug for før flytningen.

Det samme gælder din garderobe. Gammelt tøj kan afleveres til genbrug eller foræres væk. Pak tøj og linned, der ikke skal bruge inden afrejsen eller lige efter I kommer hen til den nye bolig væk nu. Husk at mærke kasserne tydeligt med indhold med en speedmarker. For de kasser du pakker her, er oftest de sidste, der skal pakkes ud.

Tager du dine gardiner og tæpper med, kan du overveje, om de ikke skal en tur forbi renseriet inden flytningen. Det samme gælder overfrakker, jakker og andet, der har hængt i skabet længe, men ikke er tjenligt til udsmidning.

Pakning af tøj

Når tøjet skal pakkes ned i flyttekasser, kan det være en god ide at bruge samme metode, som mange anvender til deres feriebagage: At rulle tøjet. Ved at rulle det, undgår du, at det krøller og at der kommer foldemærker i tøjet. Samtidig udnytter det pladsen i flyttekassen optimalt. Metoden er især velegnet til jeans, lærredbukser og t-shirts, men også trøjer og t-shirts med lange ærmer kan rulles med lidt øvelse.

Læg tøjet fladt på en seng eller et spisebord. Så kan du glatte det helt fri for rynker og folder, inden du ruller det. Ruller du tynde eller meget fine stykker tøj, kan du eventuelt rulle et stykke hvidt silkepapir med ind i rullen for at give den mere fasthed og forhindre at det tynde tøj krøller.

Pakning af bøger og andre tunge genstande

Det anbefales, at du kun fylder maks. 20 kg i hver flyttekasse. Det nytter ikke, at du fylder flyttekassen helt op med tunge genstande som f.eks. bøger. Dels bliver kassen ikke til at løfte og dels risikerer du, at bunden går ud af kassen på grund af vægten.

Pakker du bøger eller andre tunge ting i en flyttekasse, så læg dem i bunden og fyld kun kassen cirka en tredjedel op. Fyld derefter lettere genstande som puder, duge og lignende øverst.

Fyldte ringbind, løse papirer og lignende, bør du heller ikke komme for mange af i den samme flyttekasse. Fyld kun kassen cirka halvt med disse ting og fyld op med lettere ting og sager øverst.

Pakning af service – Gode tips

Tallerkener, fade og andet porcelæn pakkes i avis eller særligt indkøbt indpakningspapir. Læg først et lag papir eller kassefyld i bunden af kassen og sæt så de indpakkede tallerkener og fade på højkant i kassen. Skåle, terriner og lignende pakkes også ind i papir og lægges i kassen på den måde, som de passer bedst og står mest stabilt.

Til sidst fyldes kassen op med pakkefyld, så tingene ligger godt og stabilt i kassen og kassen i sig selv bliver stabiliseret. Husk at mærke kassen tydeligt med ”Porcelæn” eller ”Glas”, så flyttefolkene nemt kan se, at disse kasser skal behandles ekstra forsigtigt.

Større enkeltting

Den store skål fra sofabordet, konsoluret, bordlampen eller andre større effekter pakkes bør kun pakkes i flyttekasser, hvis det er muligt at kunne lukke kassen helt. Fyld derefter kassen op med pakkefyld.

Kan kassen ikke lukkes, accepterer de fleste vognmands- og flyttefirmaer et vist antal åbne kasser, hvor der stikker ting ud i toppen. Afklar eventuelt muligheden for dette og cirka hvor mange kasser, det tillades at transportere på denne måde, så I ikke står med problemet på selve flyttedagen.

Husk tydelig mærkning af alle kasser og tydelig mærkning med ”Glas”, ”Forsigtigt” eller lignende på de kasser, der indeholder skrøbelige genstande.

Pakning af planter

Potteplanter sættes i flyttekasser på samme måde som andre effekter. Sæt eventuelt en plasticpose rundt om urtepotten, så der ikke kan løbe vand eller jord ud. Stil potteplanterne så tæt som muligt på bunden af flyttekassen og fyld mellemrummene op med pakkefyld, så planterne står solidt og stabilt.

Skulle det ikke være muligt at kunne lukke kasserne, gælder der samme regler som for andre større enkeltting. De kasser med planter, der kan lukkes, mærkes med et tydeligt ”Planter” og en opadgående pil på hver side af kassen.

De fleste vognmands- og flyttefirmaer har en særlig klausul om, at flytning af planter er på eget ansvar. Så er du meget øm over dine planter, bør du tage dem med i bilen, hvis I selv skal køre til den nye adresse.

Madvarer, rengøringsmidler med videre

Når det kommer til nedpakning af mad- og kolonialvarer, rengøringsmidler og så videre, så er det smarteste at pakke det ned i kraftige plastikposer, der så lægges i flyttekasserne. Derved undgår du at få ødelagt resten af flyttegodset, hvis der går hul på nogle af tingene.

Frostvarer pakkes enten i frostposer eller særlige flamingokasser til frostvarer. Generelt kan det ikke anbefales at flytte frostvarer på denne måde, hvis det tager mere end maksimalt 5-6 timer at flytte. Samtidig er de det sidste, der skal pakkes og det første der skal pakkes ud – sammen med fryseren. Problemet er bare, at der også skal være tid til at afrime fryseren, så i praksis vil frostvarerne oftest hav været ude af fryseren i nogle timer inden flytningen, med mindre du har mulighed for at få opmagasineret frostvarerne hos en nabo eller noget nærtboende familie.

Har du større partier af frostvarer eller skal du flytte meget langt, er det muligt at bestille køletransport til varerne. Det kan du også få 4 tilbud på hos os.

Pakning af værdigenstande

Værdigenstande som smykker, bankbøger og personlige papirer, bør samles på et sted. Skal I selv køre til den nye adresse, kan det være en god ide at have flyttekassen med disse egendele med i bilen. I kan muligvis få brug for dem under flytningen og har selv kontrol med kassen under hele flytteprocessen, så den ikke bortkommer.

Saml alt det, der skal bruges med det samme, så det kommer ud først

Det sidste, der pakkes ned og det sidste, der skal læsses, er det, der skal bruges med det samme eller som noget af det første, når I kommer frem. Det kan f.eks. være toiletartikler, lagner, tøj, madvarer m.m.

Derfor er det en god ide at samle det, så det kan pakkes separat til sidst og sættes på flyttelæsset som noget af det allersidste. Så er du sikker på, at det er det første, der kommer af, når flyttefirmaet kommer frem.

Hvordan med hårde hvidevarer, tv-installationer og andet udstyr

Sørg for at have afmonteret og klargjort hårde hvidevarer, tv-antenner, stereoanlæg m.v. til flytning i god tid før flyttefirmaet kommer. Bestil eventuelt en håndværker til opgaven dagen eller et par dage før flytningen.

Skal du flytte vaskemaskine, køleskab og fryser, så sørg for at de er afrimede, vasket og aftørrede, så de ikke står og lækker vand på det øvrige flyttegods under transporten. Sørg også for, at der er sat transportsikring på vaskemaskinen.

Afmonter også alle andre elektriske artikler og pak dem sammen med oprullede ledninger, så du undgår at du selv eller flyttefolkene falder i dem. Nedtag gardiner, persienner og billeder og pak disse forsvarligt ind.

Adskil større møbler

Har I større møbler som hjørnesofaer, skabe, reoler og lignende, skal de helst skilles ad, så de bliver så firkantede som muligt. Derved bliver de lettere at få plads til i flyttelæsset og kan stilles mere kompakt. Det er så meget lettere at have det i orden inden dit flyttefirma kommenterer, at du skal gøre det midt i pakningen.

Hvad med husdyrene?

De fleste vælger at transportere deres husdyr i særlige transportkasser, der kan være i bilen sammen med familien. Bure m.v. rengøres og tømmes for løse genstande, så de er så nemme og risikofrie at flytte som muligt.

Er der noget, vi ikke kan få transporteret?

De færreste vognmænd og flyttefirmaer accepterer at flytte gods, der er brandfarligt, eksplosivt, giftigt, ætsende eller på anden måde farligt for personale og lastbiler at transportere. Kontakt det firma du har valgt til opgaven og hør nærmere om mulighederne. Eventuelt skal der bestilles en særtransport til de pågældende ting. Det kan til tider lade sig gøre at få flyttet klaver igennem os, men vi henviser faktisk rigtig ofte til et flyttefirma eller en vognmand som er specialiseret i den her slags opgaver.

Gør den gamle bolig klar til aflevering.

Husk også at indsamle alle nøgler til garage, kælder, skabe med videre til den gamle bolig og overdrag dem til ejendomsmægleren eller viceværten. Husk også nøglen til den nye bolig, hvis I allerede har fået den udleveret.

Nu er I klar til at flytte og så er det på tide at finde det rette flyttefirma.

Professionel flytning tilbydes til:

  • Private
  • Virksomheder
  • Kommunale institutioner – Plejehjem
  • Forretninger
  • Boligforeninger – lejeboliger

Professionel Flytning omfatter opgaver som eks:

  • Flytning privat
  • Flytning erhverv
  • Nedpakning – udpakning
  • Opbevaring
  • Tømning af dødsbo

Vores service er helt Gratis og uforpligtende.

Udfyld formularen, og få 3 uforpligtende tilbud

LejlighedHus

Jeg vil gerne ringes op